Använder Blogger.

Translate

Antal besök! Tack för att ni tittar in...

HÄR FÅR NI NÅGOT ATT FUNDERA ÖVER !!! NÄR COVID ÖKAR !!Idag skiner solen, du lämnar ditt hus.Du stöter på bekanta. De hostar inte, de mår bra. Ni kommer varandra lite för nära för en pratstund. Du skojar och sen åker du hem.Du ser mig inte, du känner inte mig, ändå tog du med mig. Mitt i din familj väljer jag lugnt mitt bo. Efter några dagar attackerar jag.Din älskade är utmattad, dennes kropp känns tung.Inget alarmerande, tror du. Bara en vanlig förkylning.📷Jag visade mig genom feber och hosta, men ni insåg inte faranInne kollar jag allt. Som en trollkarl tar jag med din älskade på en sväng.Titta... Din älskade får svårt att andas, får panik och lider.Du kontaktar akuten.På sjukhuset är jag kung. De pratar bara om mig där. Alla fruktar mig: sjuksköterskor, läkare, ambulanspersonal... Jag vet. Jag skrämmer dem alla.Din älskade blir svagare, men tyvärr... inga resurser, inga platser, ingen respirator, inga masker.Inget stöd, ingen familj... Din älskade ligger ensam i sin sängen.Det känns som om din älskade är rädd, gråter, fryser, känner sig ensam, det är mörkt.Din älskade somnar och jag attackerar hårdare.Allt går i beredskap: hjärtslag, blodtryck, ingen luft, och sedan inget mer.... Jag har bestämt mig för att för den du älskar kommer att somna in nu.Du kunde inte säga adjö. Precis som alla andra tog jag din älskade i mörkret. Det kommer aldrig att bli en annan gång igen.Mitt namn är Covid-19, och ikväll med din hjälp kan jag döda någon du älskar.STANNA HEMMA, UNDVIK FOLKSAMLINGAR, HÅLL AVSTÅND, RESPEKTERA RÅDEN /REGLERNA, GÖR DET FÖR DIN EGEN SKULL, VILL DU INTE DET, GÖR DET FÖR DE DU ÄLSKAR OCH DE DU BRYR DIG OM 📷GÖR DET FÖR VÅR SKULL📷.Detta är en väckarklocka för den lilla gruppen som fortfarande inte vill förstå. Kanske detta kan hjälpa så att alla förstår ALLVARET!

måndag 2 november 2020

Skicka en kommentar

eXTReMe Tracker

  © Fishy wreck by Read our forum 2010

Back to TOP