Använder Blogger.

Translate

Antal besök! Tack för att ni tittar in...

Det hade snöat hela natten. Så .... 8:00 Jag gjorde en snögubbe. 8:10 En feminist gick och frågade mig varför jag inte gjorde en snökvinna. 8:15 Så jag gjorde en snökvinna 8:17 Min feministiska granne klagade över snökvinnans välmående bröst och sa att det objektiverade snökvinnor överallt 8:20 Det homosexuella paret som bor i närheten kastade en hissy fit och tyckte det kunde ha varit två snögubbar i stället 8:22 En transgenderperson som gick förbi frågade varför jag inte bara gjorde en snösperson med avtagbara delar 8:25 Veganerna i slutet av gatan klagade över morotnäsan, eftersom grönsaker är mat och inte att dekorera snöfigurer med. 8:28 Jag kallas en rasist eftersom snöparet är vit .. 8:31 Den muslimska herrn rakt över vägen kräver att snönkvinnan bär en burqa 8:40 Polisen anländer för att säga att någon har förolämpats och känner sig kränkt8:42 Den feministiska grannen klagade igen att snökvinnans kvast måste avlägsnas eftersom det avbildade kvinnor i en stereotypisk roll 8:43 Regeringens jämställdhetsminister anlände och hotade mig med utvisning.8:45 TV-nyheter besättning från tv4 dyker upp. Jag blir frågad om jag kan se skillnaden mellan snögubbar och snökvinnor? Jag svarar, "Snowballs" och kallas sexist. 9:00 Jag är på nyheterna som en misstänkt terrorist, rasistisk, homofob sensibilitetsförbrytare böjd på att röra upp problem i vårt avlånga land. 9:10 Jag blir frågad om jag har några medbrottslingar ... Mina hundar tas ifrån mig av sociala tjänster 9:29 Feministiskt initiativ samt Afa mfl demonstranter som förolämpas av allt marcherar ner på gatan samt kräver att jag blir halshuggen. Moral: Det finns ingen moral i denna historia. Det är bara den värld där vi lever idag och det kommer att bli värre.Jag? Jag ville ju bara göra en snögubbe 🤔🥱

fredag 6 november 2020

Skicka en kommentar

eXTReMe Tracker

  © Fishy wreck by Read our forum 2010

Back to TOP