Använder Blogger.

Translate

Antal besök! Tack för att ni tittar in...

Nästa år vill vi se Emil i "Mello"

måndag 12 maj 2014

Foto: Vi skickar Emil Kåberg nästa år som Sveriges bidrag till eurovision song contest-´we cant lose´! ;)

Skicka en kommentar

eXTReMe Tracker

  © Fishy wreck by Read our forum 2010

Back to TOP