Använder Blogger.

Translate

Antal besök! Tack för att ni tittar in...

Blondinen gick till doktorn...

torsdag 15 maj 2014



Så var det blondinen som gick till doktorn och fick beskedet att hon var med barn.

- Och ni vet inte vem som är fadern, frågade doktorn.

- Nix pix, blev svaret, men doktorn skall veta att jag kanske är LÖSAKTIG men nyfiken har jag aldrig varit.

Skicka en kommentar

eXTReMe Tracker

  © Fishy wreck by Read our forum 2010

Back to TOP