AnvÀnder Blogger.

Translate

Antal besök! Tack för att ni tittar in...

😂😂😂😂😂😂😂 UNG KILLE SÖKER JOBB! ;-) En ung kille frĂ„n en by i Norra Norrland flyttade till Stockholm och gick till ett stort köpcentrum för att söka jobb. Chefen för köpcentret undrar: - Har du nĂ„gon sĂ€ljerfarenhet? - NĂ„Ă„Ă„Ă„, jooo, nok har ja jobbat som sĂ€ljare hemma i skogarna. Eftersom chefen tyckte killen verkade trevlig och framĂ„t bestĂ€mde han sig för att anstĂ€lla honom. - Du kan börja imorgon bitti, sa han. Jag kommer ner efter vi har stĂ€ngt imorgon kvĂ€ll och ser hur du har haft det pĂ„ din första dag. Killen hade en tung dag, men till slut var den till Ă€nda. Efter stĂ€ngningsdags kom sĂ„ chefen ner som han lovat dagen innan. - Hur mĂ„nga affĂ€rer gjorde du idag? frĂ„gade chefen. - En. DĂ„ blev chefen lite fundersam och sade: - Bara en!? VĂ„ra försĂ€ljare brukar normalt göra mellan 20 och 30 affĂ€rer pĂ„ en dag. Hur mycket pengar rörde sig affĂ€ren om? - 1 911 138 kronor. Chefen blev mycket överraskad och upprepade beloppet: - 1 911 138 kr?! Vad sĂ„lde du dĂ„ till honom? - Först sĂ„lde jag en liten metkrok. Sedan sĂ„lde jag en mellanstor metkrok. DĂ€refter sĂ„lde jag en stor metkrok. Sen blev det ett metspö. NĂ€r jag sedan frĂ„gade vart han skulle fiska nĂ„gonstans svarade han att han skulle Ă„ka ner till kusten. DĂ„ sa jag att han skulle behöva en bĂ„t, sĂ„ vi gick ner till bĂ„tavdelningen. Jag sĂ„lde honom den stora Baylinern med dubbla motorer. DĂ€refter visade det sig att hans lilla Honda Civic inte fick dra den stora bĂ„ten, sĂ„ jag tog med honom till bilavdelningen och sĂ„lde honom den dĂ€r 4-hjulsdrivna Chevrolet Tahoen. Chefen, som nu var i chocktillstĂ„nd sade: - SĂ„ du menar alltsĂ„ att en kille kom in för att köpa en metkrok och du lyckades sĂ€lja honom en bĂ„t och en bil? DĂ„ svarade killen glatt: - Nej, nej! Han kom in och skulle köpa tamponger till sin fru, och dĂ„ sa jag att han lika gĂ€rna kunde Ă„ka och fiska, eftersom helgen Ă€ndĂ„ var förstörd!

mÄndag 16 mars 2020


Skicka en kommentar

eXTReMe Tracker

  © Fishy wreck by Read our forum 2010

Back to TOP