Använder Blogger.

Translate

Antal besök! Tack för att ni tittar in...

Ett plan är på väg till Arlanda - Bangkok, när en blondin i ekonomiklass reser sig och flyttar till första klass och sätter sig ner. Flygvärdinnan ser henne göra det här och ber att få se hennes biljett. Hon säger sedan till blondinen att hon betalade för ekonomiklass och att hon får sitta där bak. Den blonda svarar: " jag är blond, jag är vacker, jag ska till Bangkok och jag stannar här." Flygvärdinnan går in i cockpit och säger till piloten att det finns en blond bimbo som sitter i första klass, som hör hemma i ekonomi och inte flyttar tillbaka till sin plats. Hon går tillbaka till blondinen och försöker förklara att eftersom hon bara betalade för ekonomi så måste hon gå och återvända till sin plats. Blondinen svarar: " jag är blond, jag är vacker, jag ska till Bangkok och jag stannar här." Co-piloten säger till förste piloten att han förmodligen borde låta polisen vänta på henne när de landar för att gripa den här blonda kvinnan som inte lyssnar på sunt förnuft. Förste piloten säger, " du säger att hon är en blondin? Jag kommer. Hantera det här, jag är gift med en blondin. Jag talar blondska." Han går tillbaka till blondinen och viskar i sitt öra, och hon säger, " åh, jag är ledsen." och reser sig och går tillbaka till hennes plats i ekonomin. Flygvärdinnan och co-piloten är förbluffade och frågade honom vad han sa för att hon skulle röra sig utan något tjafs. Jag sa till henne; ”att första klass flyger inte till Bangkok.”

fredag 6 juli 2018

Skicka en kommentar

eXTReMe Tracker

  © Fishy wreck by Read our forum 2010

Back to TOP