Använder Blogger.

Translate

Antal besök! Tack för att ni tittar in...

För bra för att inte dela denne ju 😂 – Ni körde för fort! – Oh, jag förstår, säger kvinnan. – Kan jag få se körkortet. – Jag skulle gärna ge er det, men jag har inget. – Har ni inget? utbrister polisen. – Jag har förlorat det fyra gånger för att ha kört onykter. – Kan jag istället få se registreringsbeviset! – Tyvärr inte. – Varför inte? – Jag har stulit bilen… – Stulit den?! – Jaa, och jag har dödat ägaren och styckat honom i bitar. – VAD ÄR DET NI SÄGER?! – Delarna av honom ligger i plastpåsar i bagageutrymmet ifall ni vill kolla. Polisen tittar på kvinnan, backar långsamt därifrån, och ringer efter förstärkning. Inom några minuter kommer ytterligare fem polisbilar och ett polisbefäl närmar sig med dragen pistol. – Kan ni gå ur bilen? säger polisbefälet. – Är det något problem? undrar kvinnan. – Min kollega påstår att ni har stulit den här bilen och mördat ägaren. – Mördat ägaren? säger kvinnan. – Ja, kan ni vara snäll och öppna bagageluckan? Kvinnan öppnar luckan, men där finns inget. Polisbefälet frågar: – Är det här er bil? – Naturligtvis! säger kvinnan bestämt. Här är registreringsbeviset. Vill ni se körkortet också? – Jag måste medge att jag aningen förvirrad. Min kollega har berättat att ni inte har något körkort, inget registreringsbevis, att ni har stulit bilen och mördat ägaren! – Jaha, och snart påstår han väl att jag körde för fort också?

tisdag 19 september 2017

Skicka en kommentar

eXTReMe Tracker

  © Fishy wreck by Read our forum 2010

Back to TOP