AnvÀnder Blogger.

Translate

Antal besök! Tack för att ni tittar in...

😂 – Ni körde för fort! – Oh, jag förstĂ„r, sĂ€ger kvinnan. – Kan jag fĂ„ se körkortet. – Jag skulle gĂ€rna ge er det, men jag har inget. – Har ni inget? utbrister polisen. – Jag har förlorat det fyra gĂ„nger för att ha kört onykter. – Kan jag istĂ€llet fĂ„ se registreringsbeviset! – TyvĂ€rr inte. – Varför inte? – Jag har stulit bilen… – Stulit den?! – Jaa, och jag har dödat Ă€garen och styckat honom i bitar. – VAD ÄR DET NI SÄGER?! – Delarna av honom ligger i plastpĂ„sar i bagageutrymmet ifall ni vill kolla. Polisen tittar pĂ„ kvinnan, backar lĂ„ngsamt dĂ€rifrĂ„n, och ringer efter förstĂ€rkning. Inom nĂ„gra minuter kommer ytterligare fem polisbilar och ett polisbefĂ€l nĂ€rmar sig med dragen pistol. – Kan ni gĂ„ ur bilen? sĂ€ger polisbefĂ€let. – Är det nĂ„got problem? undrar kvinnan. – Min kollega pĂ„stĂ„r att ni har stulit den hĂ€r bilen och mördat Ă€garen. – Mördat Ă€garen? sĂ€ger kvinnan. – Ja, kan ni vara snĂ€ll och öppna bagageluckan? Kvinnan öppnar luckan, men dĂ€r finns inget. PolisbefĂ€let frĂ„gar: – Är det hĂ€r er bil? – Naturligtvis! sĂ€ger kvinnan bestĂ€mt. HĂ€r Ă€r registreringsbeviset. Vill ni se körkortet ocksĂ„? – Jag mĂ„ste medge att jag aningen förvirrad. Min kollega har berĂ€ttat att ni inte har nĂ„got körkort, inget registreringsbevis, att ni har stulit bilen och mördat Ă€garen! – Jaha, och snart pĂ„stĂ„r han vĂ€l att jag körde för fort ocksĂ„?

mÄndag 19 juni 2017

Skicka en kommentar

eXTReMe Tracker

  © Fishy wreck by Read our forum 2010

Back to TOP