Använder Blogger.

Translate

Antal besök! Tack för att ni tittar in...

en tidig Lördags....

lördag 25 oktober 2014

En vacker kvinna är ute och kör i sin sportbil på landet, och när hon är på väg tillbaka till sta'n igen börjar plötsligt motorn krångla, och till slut dör den. Desperat ger hon sig ut på fältet, får syn på en bondgård och går fram och knackar på. När bonden öppnar säger hon:
- Åh, gudskelov! Jag fick motorstopp! Skulle jag kunna få övernatta här tills jag kan fixa hjälp i morgon? 
Bonden betraktar henne misstänksamt uppifrån och ner. 
- Det ska väl kunna gå för sig, men inget jäkelskap med mina två söner Tom och Jöns.
Bakom honom står två ynglingar och ler fåraktigt. Kvinnan lovar honom att inte ställa till med något, men när hon gjort sig hemmastadd i gästrummet kan hon inte sluta tänka på de två färskingarna i rummet bredvid. hon blir kåt .Tyst trippar hon dit på tå.
- Tom! Jöns! Ska jag lära er lite om o knulla viskar kvinnan.
-jaa kommer svaret där inifrån.
- Jag har bara ett villkor. Jag vill inte bli på smällen, så ni måste använda de här kondomerna, säger hon när hon blivit insläppt.
Killarna går glatt med på det och får sitt livs första knull under natten.
40 år senare sitter Tom och Jöns på verandan med varsin öl i handen och tänker nostalgiskt på sin första erotiska upplevelse.
- Det var fantastiskt, men jag måste få fråga en sak, säger Jöns.
- Vad då?
- Jo, bryr du dig verkligen om ifall den där kvinnan blev på smällen?
- Nä, det gjorde jag väl inte, svarar Tom och rycker på axlarna.
- Inte jag heller. Nu tar vi av de här.

Skicka en kommentar

eXTReMe Tracker

  © Fishy wreck by Read our forum 2010

Back to TOP